Підписатись
Замовити дзвінок

«Пізнавальне конструювання»

Творчий розвиток

Пізнавальне конструюванняКонструювання з LEGO – це

  • занурення в середовище творчості й фантазії;

  • рання діагностика здібностей;

  • радість перших винаходів та особистих відкриттів…

Використовуючи оригінальні авторські технології, ми створюємо для дітей творче середовище, в якому виявляються природні задатки та схильності, індивідуальні особливості (стійкість уваги, зосередженість, наполегливість, кмітливість, працьовитість, вміння доводити розпочату справу до кінця), розвивається уява та інтерес до конструювання.

А найголовніше – це вияв творчості дитини у створенні власних споруд, політ фантазії і в результаті здійснення задуму відчуття гордості за себе та за свої досягнення.

Які особливості проведення занять з конструювання?

По-перше: Чому саме пізнавальне? Ці заняття не тільки з конструювання, а й пізнання навколишнього світу. На кожному з них за допомогою інтерактивних презентацій проводяться бесіди про конструкцію та її використання в нашому повсякденному житті. Вступна частина також включає логічні та математичні завдання, інформацію з ознайомлення з довкіллям в залежності від теми заняття та виду конструкції. Матеріал закріплюється в процесі конструювання споруди та в сюжетній грі (діти будують, а потім грають).

Конструювання з legoПо-друге: Двомірне конструювання. Після побудови споруди діти виготовляють виріб з паперу або аплікацію (корабель, ялинка, сніговичок, качечка тощо), сюжет якої пов'язаний з темою заняття. Це розвиває уяву, творчість, орієнтування в просторі та на аркуші паперу, показує як можна діяти різними способами і досягати яскравого результату.

Як ми працюємо з LEGO?

Діти 3-4 років. Знайомимо з конструктором DUPLO, з основними типами будівельних матеріалів, з елементами конструктора та їх призначенням, з основними принципами поєднання деталей (від чого залежить міцність конструкції). Пояснюємо дітям як будується конструкція та як досягти її міцності.

Основне завдання: ознайомлення з технологією використання конструктора DUPLO. Конструювання за зразком.

Задачі: перехід від конструювання за показом (як використовувати деталі конструктора) до словесної інструкції. В кінці року – вихід на вільне конструювання (будувати конструкції за уявним образом та за темою).

Діти 4-5 років. Знайомство з іншим типом конструктора – конструктором SYSTEM. Поєднуємо елементи конструкторів DUPLO та SYSTEM.

Основне завдання: ознайомити дітей з новими можливостями побудови споруд (типами з’єднань (зокрема, поворотний стіл) та їх функціями), створювати конструкції з рухомими елементами.

Задачі: навчити дітей розвивати конструкцію, застосовуючи додаткові елементи, добудовувати різні деталі тощо. Перехід на вільне конструювання.

Діти 5-6 років. Використання конструкторів LEGO для створення власних конструкцій за уявними образами, вчитися застосовувати основні типи з’єднань у своїх конструкціях, домагатися створення стійких і міцних конструкцій, експериментування з конструкціями, виявлення їх додаткових функцій.

Основне завдання: створення середовища, яке стимулює творчу активність, креатив. 

 

Заповніть форму та запишіться на програму

Успішно відправлено