Підписатись
Замовити дзвінок

Комплексна профорієнтаційна діагностика дітей старшого шкільного віку

Перш ніж зробити вибір професії, необхідно раціонально оцінити можливості, щоб витрачені час і зусил...

Всерйоз замислюватися над тим, ким бути, варто було б у класі дев'ятому, чи у десятому. Причому, одного «хочу» тут недостатньо. Необхідно об’єктивно оцінювати ті якості та здібності, якими наділила дитину природа та батьки. 

Під час профорієнтаційної діагностики проводиться комплекс методик, які спрямовані на виявлення:

  • інтелектуального рівня, типу інтелекту та його характеристик для професії;
  • інтересів, схильностей дитини, для розуміння потенційних сфер діяльності;
  • багатофакторний особистісний опитувальник для врахування характерних для особистості рис і їх відповідності до певної професії.

Результатом діагностики є комплексні дані про професії, які найбільше відповідають здібностям, цікаві для дитини, найбільше підходять для конкретної дитини, психологічно комфортні, а також ті сфери діяльності, в яких потенційно можливі високі досягнення і успішна реалізація.